Sunday 29 January 2012

jejalan di kuala lumpur!!

okey3!!ari nie aku nak citer sikit pasal kisah aku berjalan di kuala lumpur...tujuannya adalah untok membeli buku sains untok adik aku...>tu jer<..cadangnyer nak beli dekat2 gombak jer tapi disebabkan henpon ayah aku tertinggal jadi terpaksalah kiteorang pergi tempat kerja ayah aku kat kuala lumpur untok bagi henpon ayah aku...hhohohoho..aku ingatkan nak beli buku dekat area gombak jer pastu tetibe abang aku cakap....
my bro:dah alang2 sampai kl..beli buku kat kl jer la...
aku     :huh???!(agak terkezuut)
mom   :bolehla...dah alang2...
adikku :tak kisahlah...
ok..agak ternganga jugakla aku sebab tak terpikir pulak nak beli buku kat kuala lumpur!!mane aku tak terkezuuut..aku pakai tracksuit n t-shirt rumah jer...hahahaha!!tapi aku tak malu pown..ala sempoi jerla...tetibe abang aku ajak masuk sogo sebab nak carik buku sains tu.....aiyoo!!macammane nie??hahahaha..
Di dalam Sogo....
aku tengok sekeliling....bnyaknye minyak wangi jenama mahal ...aku pandang orang sekeliling aku..
takde sorang pon berpakaian macam aku....hohohohoho..!!okey mule2 tue malu sikit tapi lelama wat sardin sudahla....
okey dah puas berjalan kiteorang pon balik..dan akhirnye buku sains pon tak beli sebab buku tue takde....takpela..walopon penat berjalan tapi rase puas sebab aku boleh dikatekan jalan2 didalam satu bangunan sogo!!fuyoo...ini agak hebat bagi aku sebab aku tak suke berjalan-jalan sangat..kire boleh masuk buku rekod dunia tak??hihihihihi..okeyla bye2...

No comments:

Post a Comment