Saturday 17 December 2011

naruto...naruto..sasuke..sasuke..

aku layan citer naruto nie sejak umo aku 10 tahun lagi....time tu aku drjah empat...mule2nye memang aku tak layan cite2 camnie...tapi lame2 bila aku tengok cite naruto nie makin layan pulak...hahahahaha!!entah nape seronok pulak aku tengokcite naruto nie...maybe time tu aku budak2 lagi kot...aku sorang2 je yang layan cite naruto....abang ku yang sulong asyik sindir n perli aku jer sebabnye aku nie minat sangat tengok cite kartun...sampai die kate muke aku macam kartun....hahahahah..!!mane taknye sampai lagu2 dia aku hafal memang patot kena perli lah!!tapi bile dah kena hasutan aku,abang aku pulak yang layan jer bile kuar citer naruto sampai mase birthday aku yang ke berape entah(tak ingat) abang aku beli komik naruto kat aku siap dengan keychain sekali...pastu aku berhenti jap tengok cerita naruto nie sebab lame sangat jalan ceritanya....pastu terase pulak nak sambong balik tengok cerita nie...bila aku tengok naruto dah besar n jadi cerita naruto shippuden....aiyoo...rasenye berjanggotla nak tunggu ending dia....tapi takpela layan je..sampai umo sekarang pon aku layan citer nie mcam budak2 jer....lantakla>ade awong kisah<huhuhuhuhuhuhu....
watak anime naruto yang aku suka:hmmm...
1.uzumaki naruto...>>suka tengok perangai dia yg tak patah semangat n setia kawan..
2.uchiha sasuke>>hihihi..nie mestila aku minat walaupon watak dia jahat tapi ade awong kisah??hihihihi.
3.haruno sakura>>amat ambil berat terhadap kwan2nye....n muke dye comel n cantik......tapi kadang2 panas baran...
saje je tulis pasal kartun naruto dalam entry nie.........nanty citer pasal kartun lain pulak...
hahahahaha!!(tak lame lagi blog aku penoh dengan cite kartun)

No comments:

Post a Comment